  • Data: 2014-01-07 00:24:27
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
    news:5195efbf$0$1227$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ciekawie o wolności mówi tu
    > http://www.youtube.com/watch?v=NMbbCTVt7Qg
    > Andrew Napolitano. Niżej przetłumaczyłem wstęp do programu.

    Epatujesz się republikańską propagandą z kanału TV Fox Network... :-)
    Reprezentują oni punkt widzenia wielkich korporacji: dżunglę w której
    człowiek pracujący jest niewolnikiem który nie ma nic do gadania...
    W której korporacje decydują o prawach człowieka, wybierają rządy.
    Ta sieć telewizyjna nie reprezentuje człowieka na spodzie drabiny.
    Nie daj się ogłupić ładnie brzmiącymi frazesami :-)