  • 11. Data: 2006-01-09 20:08:53
    Temat: Re: przychodzę na piwo...
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:43c26275$1@news.home.net.pl...
    > Popros o paragon lub fakture:)
    > Zobaczysz jaka bedzie reakcja:)

    a jak zamontuja drzwi otwierane po wrzuceniu monety to kogo poprosisz o
    ten swistek? klamke?

    --
    pozdro
    ape

  • 12. Data: 2006-01-09 20:42:06
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Nie ma, że żeby sobie poszedł. Przepisy sanitarne nie dopuszczają aby
    > lokal gastronomiczny nie miał toalety, musi mieć i Ty masz mieć
    > możliwość skorzystania z niej.

    No to podaj ten przepis (te przepisy), bo o to przecież
    właśnie się rozchodzi.

    Piotr

  • 13. Data: 2006-01-09 20:47:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    ape wrote:

    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a jak zamontuja drzwi otwierane po wrzuceniu monety to kogo poprosisz o
    > ten swistek? klamke?

    Wlasciciela tychze drzwi?

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 14. Data: 2006-01-09 20:48:18
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpudgg$hr5$3@news.onet.pl>, scream wrote:

    > Nie ma, że żeby sobie poszedł. Przepisy sanitarne nie dopuszczają aby
    > lokal gastronomiczny nie miał toalety, musi mieć i Ty masz mieć
    > możliwość skorzystania z niej.

    A jest warunek, że bezpłatnie?

    Renata

  • 15. Data: 2006-01-09 20:51:20
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    scream <n...@p...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Nie ma, że żeby sobie poszedł. Przepisy sanitarne nie dopuszczają aby
    > lokal gastronomiczny nie miał toalety, musi mieć i Ty masz mieć
    > możliwość skorzystania z niej.

    Masz rację, tyle że żaden z tych przepisów nie mówi, że ma byc za darmo.
    Kilka lat temu któryś nadmorski NSA orzekł, ze lokal sprzedający piwo musi
    udostępnić za darmo toaletę swoim klientom. Szczegówłów nie pamiętam,
    przemknęło mi przez ucho na zasadzie ciekawostki. Orzeczenie się jednak
    chyba nie przyjęło, bo nie slyszałem o kontynuacji takiego orezcznictwa,
    albo też ne było takich spraw po prostu.
    Niestety nie ma dobrego bata na to żądanie pieniędzy.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 16. Data: 2006-01-09 20:58:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > A jest warunek, że bezpłatnie?

    Fakt, chyba nie ma. Ale to IMHO klasyfikuje lokal odpowiednio. Płatna
    toaleta czy płatna szatnia dla gości... (nie mówię tu o napiwkach dla
    szatniarza) Co to za lokal? Speluna :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2006-01-09 21:56:00
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:43C2CBFF.340809F6@gazeta.pl...

    > Wlasciciela tychze drzwi?

    przetestowales to moze na stacjach benzynowych?

    --
    pozdro
    ape

  • 18. Data: 2006-01-09 22:35:00
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    ape wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:43C2CBFF.340809F6@gazeta.pl...

    > poprosisz o

    > przetestowales to moze na stacjach benzynowych?

    A czy na stacjach benzynowych prowadzone sa puby i sprzedaja alkohol do
    spozycia na miejsciu?

  • 19. Data: 2006-01-09 22:37:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Hikikomori San napisał(a):
    > A czy na stacjach benzynowych prowadzone sa puby i sprzedaja alkohol do
    > spozycia na miejsciu?

    Sa czasem toalety z drzwiami otwieranymi "na monetę". O tym tu
    dyskutujemy. A czy sprzedają tam wódkę, czy orzeszki, to nie ma akurat
    znaczenia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2006-01-09 22:51:11
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:43C2E514.FA86E610@gazeta.pl...

    > A czy na stacjach benzynowych prowadzone sa puby i sprzedaja alkohol
    do
    > spozycia na miejsciu?

    a co to ma do mojego pytania?
    odpowiesz konkretnie na temat uzyskania paragonu od samokasujacych drzwi
    albo np. automatu do gier czy wymiekasz?

    --
    pozdro
    ape