eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzetwarzanie danych w c.market. a firma › Re: przetwarzanie danych w c.market. a firma
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przetwarzanie danych w c.market. a firma
    Date: Sat, 24 Jul 2004 13:32:34 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <cdu13d$g6i$1@inews.gazeta.pl>
    References: <P...@A...portezjan.zabrze.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqf55.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1090684845 16594 83.29.73.55 (24 Jul 2004 16:00:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jul 2004 16:00:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:228948
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f0d.0000000d.41020e71@newsgate.onet.pl...

    > Jeśli uznalibyśmy, że dane adresowe niewielkich firm, składających się
    > głównie z osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą są bardziej
    > chronione (ponieważ ich adres jest jednocześnie adresem prywatnym
    właściciela)
    > i nie można do nich wysyłać "prywatnych" ofert reklamowych, to doszłoby do
    > pewnej nierówności. W takim przypadku można bez ograniczeń wysyłać takie
    > reklamy np. na adres siedziby spółki kapitałowej (niczyje prywatne dobro
    nie
    > jest naruszone, bo nikt tam, zazwyczaj, "nie mieszka"), natomiast do osoby
    > fizycznej prowadzącej działalność już nie.

    No tu widzę kilka problemów. Na pierwszą linię wychodzi to, jak mam
    stwierdzić, czy to jednoosobowa firma, czy wielka fabryka. Nawet spółki z
    oo. bywają jednosobowe rejestrowane w miejscu zamieszkania właściciela.

    Po za tym mam wątpliwość, co w wypadku wysłania oferty zakupu rowerów, do
    hurtowni papierosów. Niby z ich działanością nie zwiazane. No ale co szkodzi
    na przeszkodzie, by się przeprofilowali?
    >
    > Poza tym o adresacie przesyłki powinien decydować podany na niej adres
    > (firmowy/prywatny), a nie jej treść (oferta handlowa/prywatna).

    Tylko, że nadawca moze nie wiedzieć, kiedy podany adres jest prywatnym
    adresem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1