    From: w-grafik <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.dom
    Subject: Re: przesunięcie płotu
    Date: Tue, 10 May 2011 12:34:56 -0700 (PDT)

    On 10 Maj, 21:06, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > O to to.
    > W Polsce geodeta mierzy tak jak chce ten co go naj ;-)
    >
    > Naj c swojego geodet niech pomierzy, wyjdzie pewnie e jeszcze za
    > p otem masz p tora metra swojego gruntu...
    >
    > A potem si s dzi do sz stego pokolenia ;-)
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai

    Dzięki za wszystkie porady - ale w zasadzie dalej nie wiem co
    zrobić :)
    Wydaje mi się że chyba powinienem usunąć z "jego" ziemi stary płot i
    wszystko to czego nie bedzie on tam chciał aby było ...

    Sznurkiem się nie odgrodzę bo niestety sąsiad z familią to tacy
    ludzie, że dla mojego i rodziny bezpieczeństwa powinienem postawić 3m
    ogrodzenie pod prądem ale..... eh Wygląda na to że muszę zapłacić
    za błąd geodety tyczącego działkę 17 lat temu