  • Data: 2008-01-27 19:28:38
    Temat: Re: przepisywanie ocen na uczelniach wyższych
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    danz pisze:
    > Z tego co zauważyłem panuje dowolność, a to może
    > rodzić niezdrowe sytuacje i emocje.

    Myślę że prowadzący może dość dowolnie dobierać kryteria zaliczenia w
    stosunku do studenta.
    Jedni zaliczają w jakiejś zerówce, inni projektem, a jeszcze innym może
    uznać że posiadają wiedzę na podstawie "zaufanego" podpisu w indeksie z
    innej uczelni.

    Dowolność owszem panuje, ale to czy wynika z jej coś dobrego czy złego
    to już jest kwestia tego który z tej dowolności korzysta.