  • Date: Tue, 04 Apr 2006 22:13:42 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przepisy drogowe- wpychanie sie miedzy auta.

    Krzysztof wrote:

    > Tak, typowe wiejskie chamskie bandyctwo - ta linia jest po to aby sie przed
    > nia zatrzymac, a nie stac na pasach dla pieszych i ryc sie przed innych.Na

    Jak pisałem - mogę stanąć równolegle, ale wtedy ryzykuję. Wchodzi więc
    "siła wyższa" i muszę się wysforować choć kawałek przed.

    > szczescie policja solidnie kara takich kierowcow. Dodatkowo niszczenie
    > cudzego mienia - np obijanie lusterek przy watpliwym "omijaniu" uwazam za

    To się może zdarzyć w korku i przy samochodach jadących "swoimi" pasami
    jak się za bardzo w "swoich" pasach kręcą - mogą sobie wzajemnie urwać
    lusterka, więc czego się czepiasz akurat motocykli?

    > typowe chamstwo - rownie dobrze moglbym wysiasc z auta i kopnac Ci w motor ,
    > co powiedzialbys wtedy????

    Dostałbyś w ryj gazem pieprzowym, a a potem zostałbyś oddany w ręce
    policji. I byś miał dość na jeden dzień.

    Primo: co innego działanie celowe, a co innego "wypadek przy pracy".
    Secundo: to co wyżej - czego czepiasz się motocyklistów przemykających
    się przez korki? Jak się jedzie nieumiejętnie, to nawet jadąc samochodem
    "swoim" pasem i to z przeciwnego kierunku można komuś urwać lusterko...

    > Troche OT. Ja Ci nie ublizam, nie zycze sobie abys mnie ublizal - jezeli

    Ubliżasz mi - wyzywasz mnie od chamów i bandytów, bo bojąc się
    półślepych "sportowców" starujących z piskiem opon wolę wysunąć się
    kapkę do przodu przed tę twoją "swiętą" linię zatrzymania i być widocznym.