  • Data: 2004-08-29 15:29:10
    Temat: Re: przeniesienie numeru do innego operatora
    Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "fondi" <c...@o...pl> skrev i meddelandet
    news:cgss9d$j9g$1@korweta.task.gda.pl...
    > chcialem poeksperymentowac z moim operatorem
    > i zazadac przeniesienia numeru do innego operatora -
    > slyszalem, ze przepisy juz obowiazuja ale telekomy
    > zwlekaja ze wzgledu na korzysci z dotychczasowej
    > sytuacji. Czy ktos moglby mi podac podstawe
    > prawna na mocy ktorej operatorzy telefonii komorkowej
    > sa obowiazani do przenoszenia numerow do innego
    > operatora ?
    >
    > Wstepnie zamierzam napisac im, ze wypowiadam umowe
    > z zastrzezeniem zadania przeniesienia mojego numeru
    > do wskazanego innego operatora - ciekaw jestem co bedzie ?
> [...]

    Bardzo smutne jest to co piszesz.

    W Szwecji wypelnia sie formularz na stronie nowego operatora lub podpisuje
    umowe na papierze i sprawa jest zalatwiona. Zadnego wypowiadania, zadnych
    uzsadanien, odszkodowan.

    Troche mialam problemow jak przenosilam numer z karty gotowkowej na
    abonament z nowym zakupionym telefonem. Dostalam wtedy list / formularz od
    nowego operatora. Po wypelnieniu przyslali mi potwierdzenie ktorego dnia
    moja karta u poprzedniego operatora przestanie dzialac. Dzieki temu moglam
    wykorzystac wszystkie pieniadze na owej karcie ;-)

    Teraz mam abonament w telef. stacjonarnym w Tele2. Kiedys jak sobie
    porownalam ceny, stwierdzilam, ze wypowiem im umowe. Zadzwonilam i mowie, ze
    mam za wysokie rachunki i chce zmienic na tanszego operatora. Wtedy pani
    zapytala mnie ile u nich bede placic, i na te sume obnizyla mi cene za
    minute :-)

    Zycze powodzenia!
    magda