  • Data: 2003-10-31 13:58:25
    Temat: Re: przelew wierzytelnosci ze stosunku pracy-opinie
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > warunkami.
    > >
    > No to nie może czy nie może pod pewnymi warunkami? :-)

    nieprecyzyjnie się wyraziłem, chodzi mi o to że te wyjątki są nie cacy.

    > Ja tam nie jestem przekonany. Choc przyznaję, że to głównie moja autorska
    > interpretacja która też w dużym stopniu jest "skażona" moimi poglądami
    > natury ogólniejszej. Ja jestem za możliwie szerokim zakresem swobody we
    > wszystkim - czy to jest kontraktowa czy obyczajowa. Prawo powinno zostawiac
    > obywatelom możliwie duży zakres wolności we wszystkich sferach. dlatego tez
    > szukam od razu dziury we wszystkich zakazach :-)))

    Generalnie, ja równiez , ale wiem co się dzieje na rynku pracy, Każda utworzona
    furtka bedize do bólu wykorzystana przez pracodawcę, mniej lub bardziej
    legalnie. A tutaj pole do nadużyć jest że hohoho.

    > Bueeeee...  Tego włąsnie nie lubie w kodesksie pracy - cuchnie z niego
    > lewicowością na kilometr...

    po to jest kodeksem :) uchwalonym w 1974 r. :)

    > Ale cytat zabawny :-) Skąd go masz tak a propos?

    Częśc preambuły do kp. W cąłości brzmi lepiej, chcesz to przytoczę.

    > Ale niektórych równiejszy (np. górników ;-) ).

    o:)

    no narazie, właśnie nabyłem roszczenie

    Paweł