eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekształcenie uzytkowania wieczystego w prawo wlasnosci gruntu budowlanego › Re: przekształcenie uzytkowania wieczystego w prawo wlasnosci gruntu budowlanego
  • Data: 2003-05-26 17:41:10
    Temat: Re: przekształcenie uzytkowania wieczystego w prawo wlasnosci gruntu budowlanego
    Od: "Mietek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy osoby prawne maja szanse zalapac sie na przeksztalcenie przed wejsciem
    > do unii???
    > Czy jest jakas ustawa czy moze projekt???
    też chciałbym się dowiedzieć, pytałem na pl.misc.budowanie ale bezskutecznie
    projekt był taki:
    http://www.kp.pis.org.pl/aktualnosci/news/2003/2003-
    02-24.htm
    i cos się chyba w cyrku na wiejskiej działo, jakieś artykuły wygooglowałem w
    rzepie ale tam trzeba zapłacić aby dostać login więc na razie liczę na
    grupę
    pozdrawiam
    Mietek