eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu › Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    From: Daroot <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    Date: Sat, 14 Jan 2006 09:21:36 +0100

    Kudłaty napisał(a):
    > Witam,
    >
    > <ciah>...

    > Zauważcie, ze nie jechałem w tłumie aut gdzie zbyt szybka jazda mogloby to
    > doprowadzic do jakiejs tragedii. Tylko na PUSTEJ drodze, dosyc szerokiej
    > drodze - bo to warszawa-lublin gdzieś w powiecie ryckim (ryki).

    Kolego, moj znajomy mial bardzo podobny przypadek jak Ty.
    Ewidentnie w miescie jechal 90km/h o godz. 23...
    Gliniarze wylapali go - to samo - 500zl i iles tam punktow.
    Targowal sie ile dalo i nic. No to sprawa do sadu gdyz znajomy nie
    przyjal mandatu. W sadzie grodzkim sedziowie uznali ze godzina 23 to juz
    pozno, ruch praktycznie znikomy, srodek tygodnia - ludzi rowniez brak.
    Czyli male zagrozenie - proste... I tak tez sie tlumaczyl.
    Dostal 200zl plus koszta sadowe (chyba 37zl).
    Czyli jednak sie oplaca. Sedziowe to nie uparci gliniarze,
    ktorzy tylko patrza jak by Cie udupic. Oni podchodza do takich spraw
    bezstronnie. A gliniarz? On juz ma swoja regulke ktora Ci powie, zanim
    sie zatrzymasz :)) Walcz i nie pekaj - warto...