  • Data: 2004-09-17 22:48:42
    Temat: Re: przekroczona prędkość o 100% - konsekwencje?
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn <s...@v...pi> wrote:

    > Nie istnieje znak ograniczenia prędkości pojazdu do 5 km/h.

    Rozporządzenie MI i MSWiA o 'znakach i sygnałach drogowych':

    § 27. 1. Znak B-33 "ograniczenie prędkości" oznacza zakaz przekraczania
    prędkości określonej na znaku liczbą kilometrów na godzinę.

    Inna sprawa, że ta malowanka mogła być postawiona przez kogoś innego, niż
    zarządca drogi - wtedy byłaby malowanką (tylko skąd kierowca ma to
    wiedzieć?)

    P.