    From: "canada" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przekroczenie terminu wplaty...
    Date: Wed, 25 Dec 2002 18:17:10 +0100

    Użytkownik "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl> napisał w wiadomości
    news:aucmm3$i3e$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Użytkownik canada <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:au7q8b$dtb$...@n...tpi.pl...

    > boze...... wytlumaczyli Ci jak krowie na stole, a Ty dalej swoje......
    > zawsze jestes tak odporna na wiedze ?

    Prosze wybaczyc moja "opornosc na wiedze" ale wynika ona z uzasadnionej
    niecheci to tego typu instytucji, a w/w kwota stanowi czesto dzienny zarobek
    osob zmuszonych do kozystania z jej uslug.
    Chodzi mi o to, ze powoluja sie na dwa rozbiezne artykuly, wg ktorych z
    jednego wynika, ze nie ponosi odpowiedzialnosci, a z drugiego, ze tak.
    Chyba, ze ja tego nie rozumiem. A ze staram sie podtrzymac dyskusje to
    dlatego, ze moim zdaniem jest to szczyt chamstwa i wyzysku, ktore szerzy sie
    w naszym kraju, a instytucje takie jak ta zeruja na zawilosci polskiego
    prawa. Przyjmujac mimo wszytsko, ze jednak ich zadanie jest uzasadnione mam
    jeszcze jedno pytanie:

    Termin zwloki wynosil 4 dni. Upomnienie natomiast wplynelo po ok. 1,5
    miesiaca. Odsetki ustawowe to 16%. Jak to zatem mozliwe, ze od kwoty 90zl
    naliczono 60zl kary. Moze w tej kwestii da sie cokolwiek wywalczyc?

    --
    pozdr
    canada