    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przekrety z gwarancjami na komorki
    Date: Tue, 29 Jul 2003 10:52:03 +0000 (UTC)

    SzerszeN <s...@t...pl> wrote:

    > a czy ty tak zrobiles i czy to cos dalo?
    > problem polega na tym ze jak przypuszczam, droga sadowa jest kompletnie
    > nieoplacalna dla klienta, chyba ze ma sie pewnosc wygrania i zwrotu kosztow

    Ale w skrajnym przypadku serwisant moze wrzucic telefon do wody. Tak samo
    jak w niektorych serwisach serwisanci moga klienta napasc i obrabowac z
    kasy. Jak bez swiadkow to co? Zastrzegam, ze nie jestem prawnikiem ale po
    czyms takim ze strony serwisu czulbym sie tak bardzo oszukany, ze po prostu
    polazlbym na policje. Niech sobie teraz policja przejrzy takie przypadki jak
    moj z tego serwisu, porozmawia z tak oszukanymi ludzmi i wyciagnie wnioski.

    Wiem, bredze :-(

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)