  • Data: 2014-09-17 19:06:49
    Temat: Re: przejście dla pieszych, "jednak"
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I pewnie pominąłeś czytanie art.1 i 2, bo po co;)

    Nie pominąłem, tyle że na początku nie wyczytałem tego że istotnie
    przejście dla pieszych przy skrzyżowaniu jest drogą.

    > Staram się w poście obok:) - IMO w założeniu, że przejście jest obok
    > skrzyżowania jezdni. A przepis dotyczy skrzyżowania DRÓG.
    > Nie jest to więc "przejście obok skrzyżowania".

    Ok. Przyjmuję, to ma sens.

    Ale, teraz weźmy takie przejście: http://preview.tinyurl.com/ksooesg
    albo http://preview.tinyurl.com/moefzxt

    Nie pasuje mi palące się tam czerwone światło, więc robię 5 kroków w
    lewo (w pierwszym przypadku) bądź 5 kroków w prawo (w drugim przypadku)
    i przechodze na legalu?

    p. m.