  • Data: 2014-09-16 18:59:21
    Temat: Re: przejście dla pieszych, "jednak"
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2014 18:37, (Tom N) pisze:
    >> >Gdzie popełniam błąd?
    > Nie czytasz całości.

    Czytam. Może nie całość ale co najmniej obszerne fragmenty.

    "Gdzie popełniam błąd" był skrótem myślowym do: domyślam się że w innych
    częściach kodeksu (których nie cytuję) albo wręcz w ogólych zasadach
    prawnych jest coś co czyni taką interpretację niewłaściwą, ale czytając
    nie mogę tego czegoś znaleźć. Czy ktoś mógłby mi to coś wskazać?

    p. m.