    From: "Pedro" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przejęcie wierzytelności ...
    Date: Tue, 9 Dec 2003 14:08:39 +0100

    Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:br4b1c$ge9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Pedro" <p...@g...pl> napisał w wiadomości > dzieki, a czy
    po
    > splacie wierzytelnosci uznanych organ poda jakakolwiek
    > samemu
    >
    > Nie bardzo rozumiem. Dowodem wygasniecia wierzytelnosci miedzy AiB jest
    > pokwitowanie zaplaty naleznosci na rzecz organu egzekucyjnego i pismo o
    > zajeciu wierzytelnosci (ktore wskazuje ze organ uprawniony byl do
    przyjecia
    > naleznosci).

    chodzi mi o to ze moze byc roznica miedzy tym co ma A w papierach a tym co
    podał B, i tak jak rozmawialiśmy A nie wie w 100 % o tym co podał B; inaczej
    mowiac B podał ze A zalega xx, a A ma w papierach np. 90% tego co podał B;
    jesli A splaci organowi to co uwazal/czego byl pewien/ czyli 90% tego co
    podał B to bedzie uwazal ze jest wszystko OK, a organ bedzie mial ze A
    wplacil za malo;
    jesli oprzec sie na tym co pisales ze wazne jest oswiadczenie A wobec organu
    to caly ten wywod nie ma sensu, jednak jesli organ porownuje to co podal B z
    tym co splacil B i nie do konca wierzy A to sprawa wyglada troche inaczej
    ...;
    opierajac sie na tym co pisales do tej pory rozumiem ze jesli A poda/unza/
    ze zalega wobec B na xx i splaci ta kwote organowi to jest czysty wobec
    organu (co oczywiscie nie musi byc rownoznaczne z zobowiazaniem wobec B);
    pozdr
    Pedro