  • 1. Data: 2005-03-10 22:52:04
    Temat: przejecie lokalu
    Od: "TMF" <y...@g...pl>

    Witam,

    Mam taki problem, chce wynajac pewien obiekt handlowo-uslugowy na moim
    osiedlu. Chce tam zalozyc ksero i jakies dodatkowe uslugii m.in. lottomat,
    ładowanie prepaidów etc. Obiekt od pewnego czasu stoi niewykorzystany, nie
    wiem gdzie moge sie dowiedziec kto jest wlascicielem lub dzierżawcą tego
    obiektu. W blizniaczym obiekcie tuz obok jest kwaiciarnia ale nikt nie chce
    tam udzielic zadnych informacji (... moze boja sie konkurencji). Czy w
    urzedzie miejskim jestem w stanie sie dowiedziec kto jest wlascicielem tego
    obiektu??? Co w takim wypadku mowia przepisy prawne, jakie sa procedury zeby
    sie dowiedziec kto jest wlascicielem??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-11 01:16:22
    Temat: Re: przejecie lokalu
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "TMF" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tego
    > obiektu??? Co w takim wypadku mowia przepisy prawne, jakie sa procedury

    Probowales w spoldzielni? Takie obiekty na terenie osiedla zwykle naleza do
    spoldzielni. Zawsze mozna tez zerknac do ksiegi wieczystej.