    From: "Traaq" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedawniona naleznosc z tyt. umowy a wekslel in blanco
    Date: Mon, 28 Jun 2004 13:07:35 +0200

    news:cbotr6$cq0$8@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli już, to uważam, ze pierwsze rozwiązanie jest sensowniejsze. Inaczej
    > wyjdzie na to, że wypełniłeś weksel na przedawnioną należność. Z tym, że
    > sprawdź, czy czasem nie mięłaś obowiązku poinformować poręczycieli i
    > dłużnika o wypełnieniu weksla.

    też się pośpieszyłem z tą twoję erratą
    podtrzymuję pierwotną opinię - zdecydowanie nr1

    poza tym "mimo wszystko" istotny jest stosunek pierwotny i przed
    podejmowaniem jakichkolwiek decyzji dobrze poczytać istniejące dokumenty
    bo może wyjść wyżej wspomniany obowiązek informacyjny
    albo wogóle zakaz zbycia

    Pozdr
    Traaq