    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: przebywanie na rondzie
    Date: Sat, 21 Jun 2014 18:54:46 +0200

    > Prawda, prawda, przez "mogą istnieć dowody" miałem na myśli jakiś
    > monitoring w okolicy albo cóś :)
    > (dlatego "dowody", a "ekspertyza" dopiero w dodatku)

    Wiesz, ten wątek ma drugie dno. Podejzrewam, ze jakby rowerzysta zakładał
    na wysepce na rondzie łańcuch, to nikt by sie go nie czepiał. Ale facet
    pewnie chce wk...wiać pilnujących żeby na skrzyżowaniu i szuka na siłę
    podstawy prawnej do legalizacji swojego pobytu na tym klombie. Oczywiście
    mogę się mylić, ale to musimy poczekać na oświadczenie autora wątku.