    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prowizja
    Date: Tue, 20 May 2003 20:38:39 +0200

    | Chyba tak szybko BPH PBK nie upadnie :)))

    Mam taka nadzieję, bo mam u nich kilka złotych. Choć pamiętam, że w
    Staropolskim przed upadkiem też się podobne chece działy. Wszystko się
    sypało i nikt nic nie wiedział.

    | Ja mam u nich konto od 1995 roku bodajże. Za czasów PBK to było super, a
    po
    | połączeniu... jest koszmar !!

    Ja od początku w BPH. Różnie bywało. Ostatnio jest co raz gorzej. Odnoszę
    wrażenie, że po prostu nikt nad tym nie pany\uje. Wprowadzają tak dużo
    zmian, że sami pracownicy się już pogubili.

    | Zresztą ja mam Srebrny Sezam i jedyna prowizja jaką im płacę to
    prowadzenie
    | rachunku. Nigdy nie płaciłem za wypłatę z bankomatu (chyba że za
    granicą)...
    | ale trochę mnie to męczy, bo muszę myśleć o tym o czym raczej nie
    | powinienem...

    Płacisz prowizję od wypłaty w obcych bankomatach oraz w kasie. Jeśli nie
    wykonasz czterech transakcji bezgotówkowych w miesiącu, to od kwietnia w
    ramach akcji "bezpieczne transakcje" zapłacisz jeszcze 2 zł na miesiąc.
    Tylko nie potrafię zrozumieć czemu to się nazywa "bezpieczne transakcje".

    | Jeśli bankomat jest popsuty lub pusty... wypłata w kasie jest bezpłatna.

    Potwierdzam, że faktycznie tak jest. Ale jak bank zapomni Ci wysłać
    wznowioną kartę i z tego powodu nie możesz wypłacić w bankomacie, to
    prowizję pobiorą, bo bankomat działa. Sprawdzone, bo ostatnio zapłaciłem.

    A co to karta START?