    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "prowadzi do stężenia" - co to oznacza?
    Date: Wed, 28 Sep 2005 15:34:33 +0000 (UTC)

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O tym, że "grupowiczowa mądrość" ma się nijak do tzw. życia wiedzą
    > pewnie juz wszyscy zaglądający tu jakiś czas;)

    Można jaśniej? To do mnie? Tu akurat to się praktycznie nie udzielam...
    nie moja działka.
    Ale akurat medycyna to moja działka i wiem co mówię. Tego "biegłego"
    można było utrącić paroma zdaniami z dowolnego podręcznika biochemii
    czy fizjologii.
    Można mówić o tendencjach wzrostowych, malejących itd, ale nie w takiej
    precyzji, 0.24, 0.22, 0.20... takie różnice moga wystąpić przy choćby
    minimalnie innych warunkach pomiarowych.

    --
    Pozdro
    Massai