  • Data: 2003-11-23 11:58:52
    Temat: Re: protokol, nagranie przebiegu rozprawy, mobbing
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Pewnie mozna. No w koncu nikt nie rewiduje nikogo przy wejsciu. Zreszta
    > nei przypominam sobie w przepisach procesowych zakazu wnoszenia do sadu
    > magnetofonu. Co najwyzej moze byc klopot z wykorzystaniem tego procesowo.
    > Ale zawsze mozesz powiedziec, ze dyktafon miales w kieszeni i Ci sie sam
    > wlaczyl, jak wyciagales husteczke do nosa. ;-))

    wolalabym nagrac przebieg rozprawy za zgoda sadu.
    Po ostatniej rozprawie, gdy przeczytalam protokol, zlozylam pismo o
    sprostowanie. Nie majac szans na udowodnienie, ze rozprawa przebiegala
    inaczej, mam pomysl, by nagrac jej przebieg i to za zgoda sadu.

    Na marginesie tej sytuacji, rozpatrzenie wniosku o sprostowanie polega
    na zebraniu oswiadczenia od protokolanta, lawnikow i sedziego
    prowadzacego rozprawe. I na tym konczy sie postepowanie sadu w tej
    sprawie. Szczesliwie to nie koniec sporu, wiec moge wrocic do tych
    kwestii. Nagranie rozprawy ulatwia ewentualne sprostowanie protokolu, a
    byc moze jest takze elememtem sprzyjajacym prawidlowemu protokolowaniu.

    Bardzo dziekuje za odpowiedz :)

    p.s. dodane przepisy KP dot dyskryminacji sa uszczegolowieniem juz
    obowiazujacych (dodano definicje dyskryminacji posrednieji
    bezposredniej), stad moje pytanie.