eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy. › Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    From: "revision" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Date: Wed, 09 Mar 2005 22:23:16 GMT

    Wyjaśniam mentor (dokuczliwie, apodyktycznie) moralizator. W ten deseń -
    twoje rady są o kant....
    Mam nadzieję ze jesli bierzesz pieniądze za swoje mentorstwo to bardziej sie
    starasz.
    Chociaż mam jeszcze większą nadzieję, ze nie reprezentujesz prawa... a jesli
    reprezentujesz, to zaczynam rozumiec na czym to polega.
    Mam tez nadzieję ze nie masz i nie bedziesz miał dzieci, bo oczyma wyobraźni
    widzę te biedne szkraby 1. Nie jedz. 2. Buty stawiaj pod kątem 30 stopni od
    ściany. 3. Dlaczego nie przyniosłeś potwierdzenia wpłaty na komitet
    rodzicielski?! i gdzie ta faktura za pączka i wodę?! No i gdzie masz ten
    paragon za wycinanki?!!!
    Brrrrrrrrrrrrrrrr...

    i... czy nie umiesz czytać inaczej niż ze swoimi słowami? gubisz się?
    tracisz wątek?

    i... (tu podpowiedz, chodzi o patrzenie sobie w twarz) czy nad zlewem w
    łazience masz pustą ścianę czy odważyłeś się powiesić tam lustro?