eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy. › Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    From: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Date: Wed, 9 Mar 2005 12:08:06 +0100
    Sender: e...@o...pl@rc30.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "news.gazeta.pl" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d0l2sn$ke8$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam wszystkich żadko tu zaglądam ale naprawdę potrzebuję Waszej pomocy,
    > jestem w kropce.
    > Nie wiem co zrobić z poniżej opisaną sprawą.....Nie chcę pisać źle o
    > sądzie
    > na tej grupie ale poprostu brak mi innych słów niż .........
    >
    > Dziś przyjaciółka dowiedziała się że ma zapłacić ok kilaka tydsięcy
    > złotych
    > właścicielce mieszkania które wynajmowała.
    > Sprawa jest totalnym absurdem POLSKIEJ SPRAWIEDLIWOŚCI i kpiną dla
    > porządnych ludzi.
> [...]
    Dura lex sed lex. twarde prawo ale prawo.
    Twoja przyjaciółka postąpiła wielce nierozsądnie nie pobierając dowodów
    wpłaty, bo tylko one są dowodem w sprawie przed sądem. Nieznajomość prawa
    szkodzi. Radzę szybko zapłacić tak by nie było dodatkowych kosztów
    komorniczych i odsetek. Sąd wtym wypadku postąpił słusznie i nie ma się co
    oburzać.