eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc - ochrona praw autorskich i naruszenie konkurencji › Re: proszę o pomoc - ochrona praw autorskich i naruszenie konkurencji
  • Date: Mon, 27 Feb 2012 21:42:17 +0100
    From: dEXTER <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę o pomoc - ochrona praw autorskich i naruszenie konkurencji

    W dniu 2012-02-27 20:12, gacek pisze:
    > projekt czy linka opatrzonego tekstem 'robilismy cos technicznego przy
    > tej stronie'.

    wywalili mój podpis "design by xyz" na własny "platforma zyx".
    ja zrobiłem stronę, a tamta firma wdrożyła system nie związany ze
    stroną. I po prostu stronę zrobioną przeze mnie wrzucili do swoich
    realizacji - która jest na ich stronie wśród innych ich projektów.

    > Czy jest gdzieś napisane że ZXY jest ich autorstwa, czy może
    > 'zrealizowali' projekt?

    Jak wyżej na ich stronie mój projekt pokazuje się pod nagłówkiem:
    - "zaufali nam między innymi" - (tu pokazuje się logo firmy B oraz link
    do podstrony gdzie widać zrzuty zrobionej przeze mnie strony i opisówkę
    ich platformy jako zajebiste lanie wody, mydlenie, że klient po chwili
    już jest pewien, że ta stroną jest przez nich zrobiona)
    - "Przykładowe realizacje" - tutaj pokazują się małe kawałki layoutów i
    tak samo jw. odnośniki do danego projektu.
    - tak samo na portalach społecznościowych (facebook, nk, twitter) -
    gdzie prezentują swoje rozwiązanie i między innymi strony, a wśród nich
    i mój projekt...

    pozdr.
    dexter