    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: procescywilny, -odwołanie do SO
    Date: Sun, 03 Jun 2007 13:52:39 +0200

    p47 pisze:

    > primo,- mimo, ze sad odrzucił w zasadzie żądania powoda i nie uznał jego
    > dowodów to zasądził ode mnie zwrot kosztów dla niego,- ???

    Nie liczy się czy sąd nie uznał dowodów, lecz to czy sąd zasądził ...
    Policz sobie ile powód chciał, a ile dostał i będziesz miał procent w
    jakim powinien on ponieść koszty. Jeśli jeszcze dodatkowo on miał koszty
    pełnomocnika a ty nie, to sąd zrobił zapewne dobrze.

    > secundo,- koszty te okreslił na ponad sto zł,

    100 zł to jakby nic. Bardzo mało.

    > powoda pojawił się tylko na odczytaniu orzeczenia, a i to bez
    > pełnomocnictwa, więc tak, jakby go wcale nie było.

    Pełnomocnictwo chyba jednak musiało być, bo inaczej nie byłoby kosztów
    zastępstwa procesowego. A może sąd zasądził od ciebie tylko część opłaty
    sądowej jaką poniósł powód w chwili wszczynania sporu.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com