  • Data: 2002-10-14 10:04:27
    Temat: Re: procedura sądowa
    Od: "Milamber" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zostaje de facto tylko skarga to Strasburga oparta na prawie do sądu.
    Będziesz musiał wykazać, że twoja sytuacja majątkowa nie pozwalała ci na
    opłacenie wpisu. Ale nie oszukujmy się. Do SO musiałeś pokazać kwity
    odnoszące się do twoich dochodów i majątku. Z doświadczenia wiem, że sądy
    zwalniają os fizyczne nawet jeśli dochody są w granicach 1500 -zł a wpis
    sięga 1000...

    Natomiast SA już jest sądem gdzie siedzą ludzi, którzy zwracają bardzo
    dokładną uwagę ( a przynajmniej powinni) na sytuację majątkową.
    Mogłeś pójść do jakiejś kancelarii by ci napisali pismo o zwolnienie, które
    sam byś wysłał. Teraz to juz kicha. Możesz się tylko oprzeć na "prawie do
    sądu" i pismie do RPO, albo na Strasburgu jak roszczenie ci się przedawni...

    Aha i nigdzie nie wyczytałem w twoich postach jak bardzo tragiczna jest
    twoja sytuacja majątkowa...masz chorego w rodzinie, nie masz pracy
    itp...argumentacja np. zarabiam 2.000 brutto i nie stac mnie na 30.00
    tysięcy kończy sie zwykle tym, że masz do zapłaty 15.000...