    From: "Sandra" <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ze szkola (a wlasciwie grupka uczniow)
    Date: Tue, 18 Mar 2003 16:54:17 +0100

    Użytkownik news <p...@4...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b55qqd$102$...@s...atcom.net.pl...
    dyrekcja szkoly informuje mnie ze nie jest w
    > stanie nic zrobic: uczniowie ci maja dozor kuratora,

    a pani dyr. i pedagog szkoły chyba zapomniała, ze jak zastosowany srodek nie
    przynosi zamierzonych efektów mozna wnioskowac o jego zmiane ...

    szkola nie ma prawa bez
    > wiedzy i zgody rodzicow wezwac policji czy pogotowia w celu stwierdzenia
    > upojenia alkoholowego czy zazywania narkotykow,

    coś podobnego :-) pani dyr. zastraszona może :-) ???

    po kilku interwencjach
    > rodzice tych uczniow obrazaja sie i w ogole nie chca rozmawiac ze szkola.

    dobre :-) co sie na tym świecie dzieje :-)

    > pedagog szkolny ani nikt inny nie jest w stanie sobie z nimi poradzic.
    poza
    > tym dyrekcja tlumaczy ze prawo nie zezwala jej na dyscyplinarne usuniecie
    > ucznia z tej szkoly.

    pewnie ,ze nie ale prawo zezwala na zmiane srodka na ostrzejszy skoro ten
    nie przynosi efektów...

    > czy pozostaje mi (i pozostalym rodzicom) czekac az uczniowie ci (lub ich
    > wlasne) skoncza szkole i z niej odejda ?
    > prosze o jakies wskazowki co mozna zrobic z tym problemem.

    możecie złożyc pismo do sądu i przedstawić sytuacje skoro pani dyr. jest
    bezsilna ...
    co z tego wyjdzie to już inna historia ale sprobować można ...

    Sandra