    From: "Magda" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z zagubiona umową
    Date: Sat, 3 Mar 2007 13:41:43 +0100

    news:esbdio$50e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zgodziłaś się na to? Jeśli tak to zawarłaś ugodę.

    Nie to było jednostronne zobowiązanie dłużnika po nakazie zapłaty, którego
    tylko częściowo dotrzymał, tzn. wpłacił jakies 1/3 z nakazu po tej
    deklaracji wpłat.

    > Nie rozumiem.
    > czy też twierdzą że zapłacili tyle ile jest w nakazie, a tak
    > poza tym to powinni zapłacić jeszcze mniej bo wzieli mniej, a pierwotne
    > pokwitowania są fałszywe?

    Dokładnie tak twierdzą ,że wzieli mniej niż jest na pokwitowaniu
    pierwotnym, którego kopie notarialną złożyłam do sadu i że ich podpisy sa
    sfałszowane.

    > Ja na miejscu sądu bym ich wyśmiał. Niech dają pokwitowania zapłaty,
    > tego co sąd zasądził w nakazie albo niech spadają na drzewo (do
    > postępowania karnego).

    Być może tak będzie ,ale na razie sąd chciał oryginał pokwitowania i umowy
    wysłałam tylko pokwitowanie, bo tej umowy nie moge znależć, jeszcze
    sprawdze u notariusza, czy nie została, jak robiłam kopie.
    Nie wiem też, czy dla sądu nie będzie podejrzane , że zginął jeden z
    dokumentów o których oni twierdzą, co prawda gołosłownie, że są
    sfałszowane.

    pzdr
    Magda