eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z uzyskaniem dokumentow na dowod w sprawie rozwodowej od roznych instytucji › Re: problem z uzyskaniem dokumentow na dowod w sprawie rozwodowej od roznych instytucji
  • Data: 2005-01-07 22:44:53
    Temat: Re: problem z uzyskaniem dokumentow na dowod w sprawie rozwodowej od roznych instytucji
    Od: "MOV AH 13 & INT 10" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:crn1b6$nse$1@news.onet.pl...
    > użytkownik Johnson napisał(a) w wiadomości
    Tak, ale widzisz to polega na tym ze ona ma troje dzieci i sama o nie dba bo
    jego nic nie interesuje , jest nawet taka sytuacja, ze mieszkanie bylo
    kupione na raty i splaca je sama niestety wurzucic go nie moze bo jest na
    nich oboje, za nic nie placi, rachunkow - doslownie niczego, gra jej na
    nosie i jeszcze poniza ja co dzien, ona juz nie wytrzymuje tej patowej
    sytuacji, dlatego JEST TO ISTOTNE dla niej z tego wzgledu ze to ONA chce
    wykazac ze sama kupuje dzieciom wszytsko, sama musi zadbac o dom i cala
    reszte, on MA GDZIES - wlasnie chodzi o to nic ponadto - ona jak twierdzi
    moglaby nawet poniesc jakies straty finansowe aby sie od niego uwolnic.
    > Jestem dziś strasznie roztrzepany :) Moja odpowiedź, tyczyła się tylko
    > problemu
    > z gazownią.
    > Co do policji proponuje powiedzieć/napisać tak: wnoszę o zwrócenie się
    > przez sąd
    > do komisariatu X o nadesłanie dokumentów dotyczących i tu skonkretyzować
    > jakich
    > dokumentów.
    A czy wiesz w jakiej formie nalezaloby to zrobic moze, zalacznik do pozwu ?
    Wniosek ?
    > I pogonić lenia adwokatka/radcę prawnego, jak nie pomaga to niech oddaje
    > pieniądze.
    Niestety zaplacila mu cala kwote, cwaniak wziol 3 tysiace za sprawe i tez ma
    gdzies wykrecajac sie ze nie ma czasu, ze "niech sie tak Pani nie
    goraczkuje", doslownie idiote robi z czlowieka, jakbym to ja zalatwial to
    dupe bym mu skopal tak po chlopsku.