  • Data: 2005-01-14 16:18:23
    Temat: Re: problem z sasiadem ktory pisze donosy....
    Od: "Slawek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i teraz: co moge zrobic - gdyz sprawa zaczyna sie robic nieciekawa
    > a szczegolnie wokol mojej osoby...

    A może pogadać i ustalić o co chodzi ? Może nie powiedziałeś mu kiedyś
    "dzień dobry" i teraz jesteś jego wrogiem ? ;-)

    A poza tym, jak nic nie pomaga, spróbuj napisać donos na niego. Weź kolegę
    na świadka i napisz, że dziadek notorycznie przechodzi na czerwonym świetle
    i do KPP WRD, że Ci ubliża, bije laską po plecach itp.

    Pozdro Sławek