  • 1. Data: 2010-03-30 19:08:17
    Temat: problem z oknami
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Witam grupowiczów.

    W połowie misiaca ( marca ) zgodziłem sie na montaz dwoch okien w domu.
    Przyjechal przedstawiciel dokonal pomiarow, i dal do podpisania umowe. W
    umowie ( składała sie z jednej strony a4 ) bylo kilka warunkow m. in. że
    zlecieniodawca ma mozliwosc zrezygnowania w ciagu 10 dni oraz ze firma
    zobowiazuje sie wstawic okna do dnia 30 marca. Kopii podpisanego kosztorysu
    nie dostalem, szczegółów również nie pamietam. Problem polega na tym że
    termin mija dzisiaj a okien nie ma jeszcze wstawionych. Dzwonilem w tej
    sprawie do firmy ale właściciel powiedzial ze okna sa jeszcze w fabryce i że
    trzeba czekać. Zaliczki nie wplacalem.
    Chciałbym sie powiedzieć co można w tej sytuacji zrobić z nieuczciwym
    właścicielem firmy.

    Z góry wielkie dzieki za wszelkie sugestie i odpowiedzi
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-30 19:12:07
    Temat: Re: problem z oknami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzegorz Fikier wrote:
> [...]
    > trzeba czekać. Zaliczki nie wplacalem.
    > Chciałbym sie powiedzieć co można w tej sytuacji zrobić z nieuczciwym

    wezwac do wywiazania sie z podpisanej umowy w terminie dwoch tygodni.
    Po tym czasie wyslac pismo, ze niniejszym zrywasz umowe z powodu
    niewywiazania sie z niej zleceniobiorcy.

  • 3. Data: 2010-03-30 20:55:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Grzegorz Fikier napisał(a):
    > W połowie misiaca ( marca ) zgodziłem sie na montaz dwoch okien w domu.
    > Problem polega na tym że
    > termin mija dzisiaj a okien nie ma jeszcze wstawionych.
    Ja na zamówione okna w fabryce czekałem ponad trzy tygodnie.
    Więc cierpliwości.
    > Zaliczki nie wplacalem.
    A panikujesz.
    > Chciałbym sie powiedzieć co można w tej sytuacji zrobić z nieuczciwym
    > właścicielem firmy.
    Za szybko źle oceniasz firmę.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-31 07:56:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    Grzegorz Fikier napisał(a):

    Ale po co zatem zobowiązywali się do wykonania w terminie do 30 marca?

  • 5. Data: 2010-03-31 08:43:11
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Grzegorz Fikier napisał(a):
    >
    > Ale po co zatem zobowiązywali się do wykonania w terminie do 30 marca?

    bo taki był plan,
    ale zawiód widocznie ich dostawca.
    jak bedziesz prowadził swoją działalnosc zobaczysz ze takie sytuacje mogą sie
    zdarzyć.

  • 6. Data: 2010-03-31 12:19:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale zawiód widocznie ich dostawca.
    > jak bedziesz prowadził swoją działalnosc zobaczysz ze takie sytuacje mogą

    Pewnie, ze mogą, ale to nie znaczy, ze należy uważać, że są normą.

  • 7. Data: 2010-04-01 19:37:13
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Dziekuje serdecznie za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-04-01 21:08:49
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Grzegorz Fikier napisał(a):
    > Dziekuje serdecznie za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
    Co dziękujesz, raczej sie pochwal czy Cie wykręcili?
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-04-01 21:10:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysztof 45 dopowiada:
    > Co dziękujesz, raczej sie pochwal czy Cie wykręcili?
    Pewnie nie, bo jak by tak, już byś pisał litanię 8-)
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-04-02 07:37:44
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Dzwonil szef ze dzisiaj przyjada montowac miedzy tak kolo 10-11. Wiec
    poczekamy zobaczymy. Dam znac jakby co.