  • 11. Data: 2006-05-16 10:33:02
    Temat: Re: problem z komornikiem
    Od: "Zentorsja" <z...@p...wp.pl>

    Cyt:
    Co to jest ta "kancelaria komornicza"?

    W warszawie na ul. Kaczej 9.
    Jestem przekonany ze to jest wlasnie "kancelaria komornicza dla rejon praga
    poludnie" ... czy cos takiego.
    Cyt:
    > Jakieś brednie (tego 'komornika') - nawet z kosztami postępowania
    > sądowego jedno zero stanowczo za dużo.

    No niestety pomylki tutaj nie ma.
    12.500.
    ************************************
    Cyt:
    A w ogóle jakiś wyrok sądowy jest? Dostawałeś jakieś zawiadomienie? (tak
    na marginesie - sprawy meldunkowe masz w porządku? nie 'znikałeś'
    nigdzie na dłużej za granicę bez wymeldowania? zameldowany jesteś w
    miejscu zamieszkania?)

    Podobno jest wyrok sadu, ale nie chcial mi pokazac papierow.
    Sprawy meldunkowe wporzadku, nie znikalem. Nie mieszkam w miejscu
    zameldowania.
    ************************************
    Czy na miejscu jest jak najszybsze wynajecie prawnika?
    Do piatku mam czas na wyprostowanie tematu...hmmm...

    Pozdrawiam
    Krzysztof Adamski
    0-604-536-077

  • 12. Data: 2006-05-16 10:55:17
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Cyt:
    > Co to jest ta "kancelaria komornicza"?
    >
    > W warszawie na ul. Kaczej 9.

    Zajrzyj na:
    http://www.komornik.pl/baza_p.php3?miasto=Warszawa

    KOMORNIK SĄDOWY REWIRU XXII PRZY SĄDZIE REJONOWYM DLA WARSZAWY-PRAGI POŁUDNIE W
    WARSZAWIE
    KACZA 9 lok. E, 01-018 WARSZAWA
    tel.: 022 8623384
    fax.: 022 8624308
    mail: w...@k...pl

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 13. Data: 2006-05-16 10:58:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zentorsja wrote:
> [...]
    >
    > W warszawie na ul. Kaczej 9.
    > Jestem przekonany ze to jest wlasnie "kancelaria komornicza dla rejon praga

    Komornik sądowy dla warszawskiej Pragi to jest przy Zwierzynieckiej 8,
    przynajmniej wg. Panoramy Firm.

    > Cyt:
    >
    > No niestety pomylki tutaj nie ma.
    > 12.500.

    Taki zapis to zasadniczo oznacza 12 zł 50 gr ;->

    [ciach]

    > Podobno jest wyrok sadu, ale nie chcial mi pokazac papierow.

    Ma psi obowiązek podać sygnaturę wyroku. Bo bez wyroku to może ci nagwizdać.

    > Sprawy meldunkowe wporzadku, nie znikalem. Nie mieszkam w miejscu
    > zameldowania.

    To ja bym szedł z tym do prokuratora: brak zawiadomień, sygnatury nie
    chce podać, adres też zupełnie inny - jak dla mnie próba oszustwa jak w
    pysk dał.

  • 14. Data: 2006-05-16 11:17:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zentorsja" <z...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Podobno jest wyrok sadu, ale nie chcial mi pokazac papierow.

    Powinien ci pokazać odpis wyroku z klauzulą (oryginał).

    > Nie mieszkam w miejscu zameldowania.

    I tu może być przyczyna problemu. Być może na adres zameldowania szła
    korespondencja (wezwania do zapłaty, pozew, nakaz zapłaty itp.) a ty o
    niczym nie wiedziałeś.

  • 15. Data: 2006-05-16 11:26:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Tiger" <c...@c...pl> naskrobał/a w

    > A ile lat? Moze ktos mnie wspomoze wiedza prawnicza... Jak to z
    > przedawnieniem? A Ty napisz czy miales jakies wezwanie do sadu czy
    > cos takiego, gdzie mozna zglosic zarzut przedawnienia
    > wierzytelnosci.

    Przedawnienie, zgłasza się w sądzie/w sprzeciwie/czy innym zażaleniu do
    nakazu zapłaty.

  • 16. Data: 2006-05-16 11:31:31
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w

    > Komornik sądowy dla warszawskiej Pragi to jest przy Zwierzynieckiej
    > 8, przynajmniej wg. Panoramy Firm.

    http://komornik.pl/baza_p.php3?miasto=warszawa

    Przedostatnia.

    > Taki zapis to zasadniczo oznacza 12 zł 50 gr ;->

    Zasadniczo, to w Polandzie do oddzielania części dziesiętnych używa się
    przecinka.

    > Ma psi obowiązek podać sygnaturę wyroku. Bo bez wyroku to może ci
    > nagwizdać.

    Nawet więcej. Musi pokazać całe akta.

    No to sprawy meldunkowe nie są w porządku.

  • 17. Data: 2006-05-16 11:37:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zentorsja wrote:

    > Sprawy meldunkowe wporzadku, nie znikalem. Nie mieszkam w miejscu
    > zameldowania.

    A, chwila, dopiero teraz zauważyłem: to w końcu "w porządku" czy
    mieszkasz gdzie indziej?

  • 18. Data: 2006-05-16 11:38:29
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    > Podobno jest wyrok sadu, ale nie chcial mi pokazac papierow.
    > Sprawy meldunkowe wporzadku, nie znikalem. Nie mieszkam w miejscu
    > zameldowania

    Art. 805. § 1.kpc Przy pierwszej czynności egzekucyjnej doręcza się
    dłużnikowi zawiadomienie o wszczęciu egzekucji, z podaniem treści tytułu
    wykonawczego i wymienieniem sposobu egzekucji.

    § 2. Na żądanie dłużnika komornik powinien okazać mu tytuł wykonawczy w
    oryginale

    Mozesz żądać okazania tytułu wykonawczego w oryginale.
    ZiPi

  • 19. Data: 2006-05-16 12:13:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Goomich wrote:

    > http://komornik.pl/baza_p.php3?miasto=warszawa
    >
    > Przedostatnia.

    Mea culpa :)

    > Zasadniczo, to w Polandzie do oddzielania części dziesiętnych używa się
    > przecinka.

    Albo kropki. Zaś do rozdzielania tysięcy nie stosuje się w Poslce kropek.

    > Nawet więcej. Musi pokazać całe akta.

    Wiesz, ja bym tam wolał sobie przy takich pokątnych komornikach to
    jednak sprawdzić po sygnaturce w sądzie ;)

    > No to sprawy meldunkowe nie są w porządku.

    Musi uzgodnić zeznania ;)

  • 20. Data: 2006-05-16 16:17:44
    Od: "Zentorsja" <z...@p...wp.pl>

    !!!