    From: "KS" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: problem z granicami działki
    Date: Sat, 1 Mar 2008 11:14:45 +0100

    Użytkownik "PYTON" <p...@r...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:fqb62q$s36$1@news.onet.pl...

    > Proponuję wznowić granice działek, trochę to kosztuje ale będziesz miał
    > problem z głowy. Jeśli masz normalnego sąsiada to przesuniecie płot i po
    > sprawie. Problemy mogą być jeśli sąsiad to np. gmina i będą robić remont
    > drogi czy chodnika a twój płot stoi na działce gminy. W większości
    > przypadków musisz przestawić płot na swoją działkę i na własny koszt, ale
    > jak ktoś będzie wredny mogą cię posądzić o nieprawne zajęcie gruntu.

    Tyle że jeśli sie okaże że to co wymierzył geodeta to prawda to:
    Po pierwsze nie bardzo chciałbym przestawiać około 70m podmurowanego płotu.
    Po drugie moja działka nasunie sie na rurę która ogranicza mozliwośc
    zabudowy.
    Czy istnieje jakas mozliwośc zalegalizowania obecnego stanu?
    Albo czy mozliwe że geodeta się myli? Podobno mierzą to GPS-em.