    From: "PoPs" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z Ideą
    Date: Wed, 6 Oct 2004 08:15:56 +0200

    Witam Ponownie

    Wysłałem ponownie reklamacje "reklamacji" o nie rozpatrzenie reklamacji w
    określonym przez regulamin terminie

    Oczywiście muszę przejść całą procedurę czyli przyjęcie zgłoszenia do
    systemu i odczekanie 30 dni na rozpatrzenie - Zabawa w kotka i myszkę !!!

    W rozmowie telefonicznej w panią z BOKu dowiedziałem się ze, i tak co bym
    nie napisał to będzie odrzucone bo oni dla mnie nie zmienią regulaminu.

    Co do tego co napisał Przemek R.

    Tak takie prawo funkcjonuje ale musiał bym mieć wszystkie potwierdzenia
    nadania i odbioru pisma przez idee, pisemno od nich kiedy wpłynęła do Idei
    reklamacja i jakieś pieczątki itd. Itp. - Czyli trzeba by najpierw zatrudnić
    prawnika żeby poprowadził taką sprawę

    PS

    Dziś jest 6,10,2004 - a ja jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi ani pisemnej
    ani telefonicznej ze strony Ideii

    Sam dzwoniłem do BOKu i wiem jaka jest odpowiedź na moją reklamację ale
    myślę ze powinni mnie sami o tym poinformować pisemnie

    Byle do końca umowy i nawet im nie podziękuję za współprace tylko pierdykne
    ta umowe az zabrzęczy ;)

    Pozdrawiam

    Mariusz K