    From: "BeataP " <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem spamu
    Date: Tue, 11 Mar 2003 09:09:59 +0000 (UTC)

    Tomek i Kuba zapytali:
    [ciach]

    >wszystkich swoich klientów znalazłem do tej pory przy pomocy internetu..
    >ktoś pytał o
    >podobny towar na listach dyskusyjnych, adresy mailowe ze stron WWW firm
    >które sądziłem że mogą być zainteresowane, ogłoszenia na listach
    >dyskusyjnych (tych ogłoszeniowych.. :)) Teraz już tak nie można? To po co
    >internet?? Bo do tego on też służył i na prawdę wiele ułatwiał.
    >Tomek

    >Pytanie co można wogóle wysłać do kogoś nieznajomego (firmy) żeby się nie
> [...]

    Natomiast w odpowiedzi
    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał(a):

    > Tak więc sądze, ze
    > musisz sobie znalezc inny sposob poszukiwania klientów niz spamowanie
    > skrzynek pocztowych.
    >
    > HaNkA

    Popieram HaNkę w 100% i pozwolę sobie podsunąć propozycję. Umieść stronę ze
    swoja ofertą w internecie. To naprawdę proste, wystarczy jakieś darmowe
    konto i prosty program (może być nawet Word). Zadbaj o dużą ilość słów
    kluczowych i obecność w większych wyszukiwarkach. Zainteresowani ofertą
    znajdą Cię sami, zapewniam - i to nie gołosłownie. Firma, w której pracuję
    (i setki innych) stosuje to proste rozwiązanie i jakoś klienci się
    zgłaszają, bez tego, żebyśmy się musieli uciekać do spamowania komuś
    skrzynek.
    Naprawdę można reklamować się bez bycia upierdliwym.
    Pozdrawiam
    BeataP