  • Data: 2013-01-15 22:13:51
    Temat: Re: proba zaplaty niepodpisana karta....w castoramie
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-13 23:42, bartek pisze:
    > jak to zwykle bywa mam niepodpisane karty bankowe.
    > pani kasjerka stwierdzila ze karta nie podpisana
    > i zaproponowala :
    > 1. podpisanie karty
    > 2. platnosc gotowki
    To się ciesz, byłem świadkiem sytuacji gdzie kasjerka posłużyła się
    logiką "karta niepodpisana = karta nieważna" + "karta nieważna = karta
    do zniszczenia" - i otrzymaną od klienta kartę obejrzała... po czym
    przecięła nożyczkami i spytała czy klient ma gotówkę by zapłacić, bo
    karty już nie ma...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173