  • 1. Data: 2003-08-11 11:56:35
    Temat: prezent weselny
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

    szanowni panstwo

    ide na wesele w wraszawie , moze ktos mi powie jakiej wartosci prezenty dają
    chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo daleka rodzina i
    utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy daje sie pieniadze czy kupuje
    prezent ?

    jacek

  • 2. Data: 2003-08-11 12:17:33
    Temat: Re: prezent weselny
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "jacek" <J...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > ide na wesele w wraszawie

    Gratuluję ale to chyba piszesz na niewłaściwą grupę. spróbuj na
    pl.regionalne.warszawa - lub od biedy na pl.soc.rodzina

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-08-11 13:06:36
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    Jeśli chodzi o prawną stronę zagadnienia, sprawę reguluje prawo zwyczajowe.

  • 4. Data: 2003-08-11 17:09:07
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "jacek" <J...@b...com.pl> napisał:

> [...]
    > prezenty dają chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo
    > daleka rodzina i utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy

    : ))

    Pomijajac, ze to NTG ...to daj pieniadze, bo skad mozesz
    wiedziec, co mlodym bedzie potrzebne. A jezeli chodzi o
    sume, to przyjmuje sie ze daje sie na ile Cie stac. Jezeli
    jestes srednio sytuowany, to 1.5tys. zl bedzie OK.

    (mrk)

  • 5. Data: 2003-08-11 17:47:10
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli chodzi o prawną stronę zagadnienia, sprawę reguluje prawo
    zwyczajowe.

    Ośmielę się niezgodzić - gdzie tu prawo zwyczajowe? Gdzie longua consuetudo
    i opinio necessitas? To zwykły zwyczaj.

    Depi.

  • 6. Data: 2003-08-12 05:04:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo daleka rodzina i
    > utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy daje sie pieniadze czy kupuje

    Zgodnie z paragrafem 22 -1000 zł lub równowartość w pomidorach ;)

    Pozdr
    Leszek