  • Data: 2003-08-03 03:13:15
    Temat: Re: prawo telekomunikacyje/internetowe?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bgeiee$nqj$1@wulkan.npnet.org>, zgapa wrote:
    > na takiej ze pewnie podpisales umowe w ktorej pisze ze tylko 1 komputer moze
    > byc podlaczony do tego lacza

    To prawie zawsze jest 1 komputer podłączony do łącza, nawet jak za nim
    stoi 100 w sieci lokalnej.

    > a jesli niema nic mowy o tym ze 1 komp moze brac internet to powiedz im ze
    > nigdzie niema zadnego zabezpieczenia i tyle
    > choc w to niewierze

    MZ można takie p. umowy zwyczajnie olać (w zakresie prywatnej sieci
    domowej) bo o ile umowa nie jest sformułowana bardzo precyzyjnie to
    chciałbym zobaczyć jak dostawca udowadnia mi istnienie tej sieci lokalnej
    i ilości komputerów w niej obecnej.

    --
    Marcin