    From: "krispilainen" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo spadkowe
    Date: Fri, 23 Apr 2004 17:28:01 +0200

    Użytkownik "wowka" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c699i6$f7l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości

    > wystarcza sam akt zgonu, strony składaja zapewnienie w trybie 671k.p.c. i
    > sąd trzepie postanowienie, pozostałe akty to tylko naciaganie stron na
    > koszty i zbędny formalizm. fakt, że SN orzekał, że akty stanu cywilnego są
    > dowodami pozytywnymi ustalajacymi pokrewieństwo ale i bez nich da sie
    robić.

    > wowka

    Czyli matka sama moze wystąpic o otrzymanie spraw spadkowych, bez wględu na
    pisadanie dzieci?. Problemu z dziecmi by nie było, tylko ze kazde z nas
    urodziło się w innym odległym miejscu, i to znowy moze byc mały problem
    zanim załatwimy aktualne akty urodzenia. A pozatym jedna z sióstr jest
    niepełnosprawna, jest całkowicie ubezwłasnowolniona, a ja jestem jej prawnym
    opiekunem. czy ona tez musi byc ujeta w takim wniosku?