    From: "pabloo" <pabloo[no-spam]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo rolne
    Date: Sat, 19 Jun 2004 21:40:09 +0200

    Dowiedziałem sie więcej szczegółów. Pole to zostało kupione dawno temu przez
    moją babcię, ale nie była spisana żadna umowa kupna. Pole cały czas stało na
    dawnego właściciela. Dwa lata temu pole zostało kupione przez mojego ojca od
    tego dawnego właściciela (został spisany akt notarialny). Babcia, która z
    prawnego punktu widzenia nie była włascicielem pola, dała je w dzierżawę
    temu gościowi. Nie wiem czy była to umowa ustna czy pisemna. Ojciec nie
    podpisywał żadnej umowy o dzierżawę na to pole z tym gościem.