  • Data: 2004-06-19 20:54:59
    Temat: Re: prawo rolne
    Od: "pabloo" <pabloo[no-spam]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze jedno - pamietaj, ze w kodeksie jest mowa o koncu roku
    dzierzawnego,
    > czyli jesli dzierzawa rozpoczela sie w marcu, to wypowiedziec mozecie
    > najpozniej w lutym 2005 z moca od marca 2006 roku.

    Jeszcze jedna kwestia. Tak jak już wcześniej pisałem nie było umowy o
    dzierżawę pomiędzy tym gościem a moim ojcem tylko kiedyś tam (jakies 10 lat
    temu) pomiędzy nim a moja babcią (która, przypominam, nie była właścicielką
    pola w sensie prawnym). Więc kiedy teraz będzie koniec roku dzierżawnego ?
    Trzeba dokopywać się do tamtej umowy, czy może nie ma ona znaczenia (nie
    wiadomo czy w ogole byla na piśmie) ? Jeżeli tak to jaki miesiąc brać pod
    uwagę ?

    pozdrawiam