  • Data: 2003-03-18 05:42:49
    Temat: Re: prawo prasowe i po trosze autorskie
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E7633A5.A5861CC4@elita.pl...
    > Bijesz swoje dzieci, czy też zamierzasz bić?

    oczywiscie :) mam nawet specjalny zestaw pejczy na kazda okazje, pare palek,
    i specjalne uprzeze, ;)

    a tak na powaznie nie jestem zwolennikiem wychowania bezstresowego i uwazam,
    ze sa momenty kiedy dzieciak moze dostac klapsa w dupe, mowiac klapsa, mam
    dokladnie na mysli klapsa, a nie bicie pasem czy cos w tym guscie, ale
    dzieci poki co jeszcze sie nie dorobilem