  • Data: 2002-06-07 20:52:34
    Temat: Re: [prawo pracy] swiadectwo pracy
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:3D00B3E5.2000705@irc.pl...

    > Bledem bylo podpisanie przeze mnie faktu odbioru oryginalu, po
    > dzisiejszej rozmowie stwierdzili ze otrzymalem je, co potwierdzilem
    > podpisem, a jako odpis mam potraktowac ksero (LoL). Mam nadzieje ze
    > odpis, to odpis (czyli ponowne jego wypisanie), a nie kserowanie
    tego...

    Trudno mi powiedzieć, może być i ksero, ale z dopiskiem, że jest to
    odpis, podana data sporządzenia, podpisana przez upoważnioną osobę (
    pani Krysia z sekretariatu nie jest osobą upoważnioną[najczęściej]) no
    i nieśmiertelne stemple.
    Walcz, póki firma istnieje, jak jest Was kilku to idźcie do PiP -
    pewnie że upierdliwe, ale trzeba walczyć i próbować swój błąd
    naprawić.

    Kotewka
    k...@w...pl