eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta do zwrotu › Re: prawo konsumenta do zwrotu
  • Data: 2004-09-13 07:40:18
    Temat: Re: prawo konsumenta do zwrotu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 5 Sep 2004, Snoopy wrote:
    [...]
    >+ No tak. Ale jesli tutaj chodzi o jakas rurke, ktorej cena pewnie nie jest
    >+ jakas wygorowana, to nie sadze zeby sprzedawca robil jakies problemy,

    No, akurat tu nie ma motywacji do wymiany ("na tańszą") zaś ma motywację
    do niekomplikowania sobie życia: jak wymieni "na droższą" to owszem,
    najczęściej tylko "dobije na kasie" różnicę i już (o ile nie jest to
    system zintegrowany z magazynem :>).
    Zwrot wymaga wykonania osobnego zapisu :), nie na kasie :]...
    zauważ jak często pojawia się problem "nie da się zwrócić bo zostało
    wprowadzone na kasę" - oczywista nieprawda, ale albo sprzedawca
    niedouczony, albo... właśnie mu się nie chce :]
    To właśnie fatygowanie się przy *małej kwocie zwrotu* jest
    przeciwwskazaniem żeby "zrobić klientowi dobrze"... :]

    pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1