    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo konkubiny do lokalu
    Date: Fri, 07 May 2010 12:58:20 +0200

    "Lady_Heather" <l...@g...pl> writes:

    > a w srodku beda jej rzeczy - watpie ze jakas policja bedzie tak
    > niekumata ze jak babka powie ze w lazience susza sie jej rozowe
    > majtki to policja znajdujac takowe uzna ze czysty przypadek a babka
    > jest jasnowidzem:)

    Jak stanę przed drzwiami mieszkania X i powiem policji, ze chce tam
    wejsc i wisi tam mój krawat w słoniki, to policja wejdzie i będzie to
    sprawdzać? I może jeszcze zamki wyłamie?

    Owszem, wyobrażam sobie, że sąd może mi posiadanie przywrócić (jeśli
    będę miał dowody). Ale policja przed drzwiami? Gdy za cały dowód mam
    swoje oświadczenie? (Dozorcy nie ma - dom jednorodzinny, sąsiedzi nic
    widzieli.)

    MJ