  • Date: Fri, 13 Oct 2006 00:24:39 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy: zaśw. o ukończeniu kursu (chyba długie)

    On 2006-10-12 16:43, Mela wrote:
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne macie Panowie rację,
    > ale podejrzewam, że byłabym jedną z tych osób o której piszą na onecie w
    > tytułach: "Pani Z z miejscowości X, już 17 raz podchodzi do egzaminu!",
    > "Brak umiejętności czy złośliwośc egzaminatorów?" etc. W WORD już wszyscy
    > znają mnie z nazwiska i wiedzą o co chodzi, więc nie ma mowy żeby po
    > cichutku to przeforsowac.
    > Im dłużej o tym myślę tym bardziej nabieram pewności, że to śmieszne, iż mi
    > "zlecono" odnaleźc numer legitymacji instruktora i numer ośrodka.
> [...]

    Ja bym nie demonizował. Raz, że teraz (chyba) egzaminy są w całości
    nagrywane, dwa, że ja bym na miejscu egzaminatora się nie mścił, bo
    skoro taka sprytna osoba, to a nuż nagra rozpęta lawinę skarg -- po co
    to komu -- lepiej niech zda za pierwszym razem i się nie pojawia.
    Wreszcie jednak, nie sądzę, żeby pomiędzy egzaminatorami a paniami
    urzędniczkami była jakaś szczególna solidarność, a i sprawa nie ma
    charakteru czepiania się. Naprawdę nie bardzo zdrowym na umyśle trzeba
    być, żeby oblewać celowo egzamin, bo egzaminowany dołożył urzędniczce
    1/2 godziny roboty.

    Śmiem powiedzieć, że urzędy działają tak jak działają, bo petenci boją
    się, niesłusznie, egzekwować swoje prawa.

    BTW. Jaki to WORD?

    Pozdrawiam,

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession