  • Date: Wed, 11 Oct 2006 20:58:30 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy: zaśw. o ukończeniu kursu (chyba długie)

    On 2006-10-11 17:09, Mela wrote:
    > Witam,
    > Natomiast Miła_Pani_Z_Okienka zasugerowała, że może powinnam JESZCZE RAZ
    > pójśc na kurs!
    > (czytaj: wydac 1200, bo co?) Owszem planuję odświeżyc swoje umiejętności
    > przez kilka lekcji (40 pln za h), ala na Boga! nie za 1200!
    >
    > Poczytałam ustawy i wiem, że: ponieważ kurs kończyłam po lipcu 1998 -
    > zaświadczenie jest ważne,
    > posiadam wszystkie niezbędne dokumenty (zaświadczenie lekarskie, wniosek,
    > opłatę za egzaminy, zdjęcie).
    > Nie rozumiem dlaczego moim zmartwieniem ma byc ich bałagan z numerach
> [...]

    Niech zgadnę, ze wszystkimi rozmawiałaś? Rozwiązanie w tego typu
    sprawach jest proste. Należy napisać pismo, wysłać pocztą do WORDu o
    treści następującej:

    Uprzejmie proszę o wyznaczenie mi terminu egzaminu na prawo jazdy
    kategorii B.
    Wymagane dokumenty załączam.

    Podpis.

    Na to muszą opowiedzieć pisemnie i jest 99,99% szans, że w odpowiedzi
    dostaniesz pismo informujące Cię o terminie egzaminu.

    Standardowa Procedura Biurokraty #1: To co powiem głupiego nikt mi
    później nie udowodni -- zamiast się przepracowywać po prostu odeślę petenta.
    Standardowa Procedura Petenta #1: Pisać, nie mówić.

    Pozdrawiam,

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do