  • Data: 2006-07-18 13:03:55
    Temat: Re: prawo jazdy z usa
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan wrote:
    > W Polsce prawo jazdy amerykańskie jest uznawane. To na 100%.
    > Siostra chciała wymienić PJ polskie posiadając jednocześnie DL. I tu
    > ciekawostka, bo pan powiedział "nawet pani się nie przyznaje, że ma teraz
    > dwa dokumenty PJ!" (tu nie wiem o co chodzi).

    Bo nie można mieć dwóch dokumentów uprawniających do kierowania pojazdów
    jednocześnie.

    > Oczywiście PJ nie wymienili bo nie przebywa w Polsce pow. pół roku i "nie
    > przysługuje". Zastanawia mnie sytuacja po pół roku - skoro pan powiedział,
    > że nie można posiadać dwóch uprawnień to uzyskując polskie PJ co miałaby
    > zrobić z amerykańskim?
    > Czy urząd mógłby wziąć dokumkent innego państwa do
    > depozytu? A przed wyjazdem zamiana?

    Wydział komunikacji przed wydaniem polskiego powinien zatrzymać
    amerykańskie i odesłać do Stanów.
    A że nie za bardzo wiedzą na podstawie jakich przepisów bo prawo jazdy
    amerykańskie nie jest tylko prawem jazdy to wolą nie wiedzieć, że się je ma.