    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy z usa
    Date: Mon, 17 Jul 2006 19:41:47 -0500

    Jasek wrote:

    > Caly czas polskie...

    > Slyszalem kiedys anegdote (prosze traktowac to tylko jako anegdote mimo
    > powagi grupy), ze praw jazdy nie "nostryfikuje", bo w UeSach prawo jazdy
    > robi sie na samochodach (zazwyczaj) z automatyczna skrzynia biegow i sa
    > inne (mniej skomplikowane) przepisy ruchu drogowego.
    >
    > Jacek

    Gdzieś widziałem, ale nie chce mi się już szukać gdzie, że jeżeli ktoś
    robił prawo jazdy na samochodzie z automatyczną skrzynią biegów może
    tylko na takich samochodach jeżdzić.
    Jeżeli chce jeżdzić na innych musi zdawać jeszcze raz.
    Musiałbym poszukać gdzie to widziałem.
    Cały dowcip polega na tym, że na prawku nie ma zaznaczone jaki rodzoja
    samochodu to był.